جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند!
سرخط خبرها

پیشنهاد عجیب یک ایجنت برای پرسپولیسی ماندن انصاری

  • کد خبر: ۴۹۰۵۷
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
پیشنهاد عجیب یک ایجنت برای پرسپولیسی ماندن انصاری
یکی از واسطه‌های شاغل در فوتبال ایران اقدام عجیبی درباره پرسپولیسی‌ماندن محمد انصاری انجام داده است.

گروه ورزشی/ شهرآرا نیوز، در‌حالی‌که یکی‌دو ماه قبل مشخص شد یحیی گل محمدی نظری روی محمد انصاری ندارد، این بازیکن که این روزها دوران نقاهت پس از عمل جراحی خود را سپری می‌کند، فهمید که در فصل جدید جایی در برنامه‌های سرخ‌پوشان نخواهد داشت.

این در‌حالی است که یکی از واسطه‌ها و ایجنت‌های شاغل در فوتبال ایران در تماس تلفنی پیشنهاد عجیب به انصاری داده و ادعا کرده است می‌تواند خود را در جمع سرخ‌پوشان نگه دارد.

این دلال فوتبالی به انصاری گفته که اگر با او برای ادامه فوتبالش به‌عنوان یک ایجنت قرارداد امضا کند، زمینه پرسپولیسی‌ماندن این مدافع را فراهم خواهد کرد و تضمین داده است که او در جمع سرخ‌پوشان می‌ماند.

این پیشنهاد عجیب و منشوری با مخالفت انصاری روبه‌رو شده و اعلام کرده است که در هیچ شرایطی زیر بار چنین پیشنهادی نخواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->